Üdvözöljük a Csontváry Iskola honlapján! |
Járványügyi információk
Járványügyi intézkedések enyhítése Tisztelt Szülők! 2022. március 7-től az iskola dolgozóinak és tanulóinak nem kötelező a maszk használata. Frissítve: 2022.03.03. Védettségi igazolványhoz kötött belépés Tisztelt Szülők! 2021. december 1-jétől az iskola épületébe szülő, nagykorú kísérő csak védettségi igazolvánnyal és előre egyeztetett időpontban léphet be. Frissítve: 2021.11.26. Maszkviselési szabályzat
1. Az intézmény közös helyiségeiben az orrot és
szájat eltakaró maszk viselése mindenki számára
kötelező. Az ebédlőben az étkezés idejére vehető
le a maszk. Kérjük - amennyiben lehetséges - a
védőtávolságot betartani.
2. Az osztálytermekben és az udvaron a maszk
viselése ajánlott, de nem kötelező.
3. A tanáriban a pedagógusok számára akkor kötelező
a maszk, ha a 1,5 méteres védőtávolság nem
betartható.
4. A vendégek (olyan, az iskolával jogviszonyban
nem álló személy, aki intézményvezetői
engedéllyel, ideiglenesen tartózkodik az iskola
területén) számára a maszkviselés és a
védőtávolság betartása az intézmény egész
területén kötelező. Frissítve: 2021.11.19. Önkéntes, ingyenes COVID-19 szűrés, tesztelési lehetőség Adatfelvételi lap: https://bp18.hu/images/cov_teszt_adatfelvetel.pdf Frissítve: 2021.05.06. Platformok a digitális tanrend idején Tisztelt Szülők! Iskolánk a digitális
tanrend ideje alatt az alábbi felületeket
használja tanításra, kontakt órákra, melyről a
diákok és a szülők is tájékoztatást kaptak: Iskolavezetés Frissítve: 2021.03.09. Gyermekfelügyelet a digitális tanrend idején Tisztelt Szülők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy
megjelent a Kormány 111/2021. (III. 6.) Korm.
rendelete a védelmi intézkedések ideiglenes
szigorítása idején a gyermekfelügyeletről. Ennek értelmében az iskola a
legszükségesebb esetben megszervezi azon tanulók
napközbeni felügyeletét, akinek szülője
munkavégzése, védekezésben való részvétele ezt
indokolja. A felügyelet igényléséhez
2021.03.07 (vasárnap) 16 óráig az iskola
intézményvezetőjéhez kell kérelmet benyújtani a
Kréta e-ügyintézés felületén a pontos indok
megjelölésével. A munkáltatói igazolásokat
kérjük csatolni, vagy legkésőbb 2021. 03. 09-ig
az iskola portáján leadni. A felügyeletet 7.30-16.30 óra
között pedagógiai asszisztenseink látják el. A
digitális tanulás továbbra is a szülők
felelőssége. Tankerületünk és
nevelőtestületünk közös kérése Önökhöz: Elsősorban kérjük, hogy
folyamatosan figyeljék a Kréta üzeneteket! A jelenlegi tantermen kívüli
digitális oktatás célja, hogy a járvány
terjedését megfékezzük. Ezért kérjük, hogy a
gyerekek és egyben mindannyiunk egészségének
megőrzése érdekében lehetőleg maradjanak otthon!
Ha az időjárás megengedi rövid egészségügyi
sétát, levegőzést iktassanak be, de ne
csoportosuljanak, ne tartsanak szabadtéri
összejöveteleket még sportolási céllal sem
Tartsák be a járványügyi intézkedéseket, hogy a
tavaszi szünet után személyesen is
találkozhassunk és folytathassuk a jelenléti
oktatást! Jó egészséget és kitartást
kívánunk minden családnak! Iskolavezetés Frissítve: 2021.03.07. Étkezési lehetőség a digitális tanrend idején Tisztelt Szülő! Tisztelt Gondviselő! Az általános iskola tanulói részére 2021. március 8 -tól az alábbiak szerint biztosítjuk az étkezést: Ingyenes étkező gyermekek részére a március hónapra igényelt étkezésként a napi főétkezés továbbra is biztosított! Az étel a gyermek iskolájában munkanapokon 11:00 – 13:00 óra között átvehető zárt csomagolásban. Amennyiben nem kívánja átvenni az ételt, kérjük, jelezze részünkre az alábbi elérhetőségeken és továbbítjuk a lemondását a szolgáltató felé. Március hónapra térítési díjfizetéssel megrendelt étkezések 2021. március 8. napjától lemondásra kerültek! Amennyiben a digitális oktatás időszakára igényli a napi főétkezést, kérjük, jelezze részünkre az alábbi elérhetőségeken. Az általános szabályoknak megfelelően, a hétköznap 9:00 óráig megrendelt étkezést a következő munkanaptól tudjuk biztosítani. Az ételt a gyermek iskolájában munkanapokon 11:00 – 13:00 óra között zárt csomagolásban tudjuk átvétellel biztosítani.
Elérhetőségeink: Frissítve: 2021.03.07. Téli szünet után Kedves Szülők! Az téli szünet után az első tanítási nap 2021. január 4-e, hétfő. Ezen a napon a szülő által kitöltött egészségügyi nyilatkozattal jöhetnek a gyerekek iskolába. A nyilatkozat itt érhető el. COVID-19 döntési folyamat gyerekeknél Őszi szünet Kedves Szülők! Az őszi szünet 2020. október 23-tól november 1-ig tart. Az első tanítási nap november 2-a, hétfő. Ezen a napon a szülő által kitöltött egészségügyi nyilatkozattal jöhetnek a gyerekek iskolába. A nyilatkozat itt érhető el. Hőmérsékletmérés 2020. október 1-től az intézmény területére való belépés előtt mindenkin kötelező testhőmérést végeznek az intézmény alkalmazottai. Ha valakinél az Operatív Törzs által megadott határérték feletti (37,8 ◦C) testhőt mérnek, azt nem engedik be az intézmény területére. Frissítve: 2020.10.03. Maszkviselési szabályzat
1.
Az intézmény közös helyiségeiben az orrot és
szájat eltakaró maszk viselése mindenki számára
kötelező. Az ebédlőben az étkezés idejére vehető
le a maszk. Kérjük - amennyiben lehetséges - a
védőtávolságot betartani.
2.
Az osztálytermekben és az udvaron a maszk
viselése ajánlott, de nem kötelező.
3.
A tanáriban a pedagógusok számára akkor kötelező
a maszk, ha a 1,5 méteres védőtávolság nem
betartható.
4.
A vendégek (olyan, az iskolával jogviszonyban
nem álló személy, aki intézményvezetői
engedéllyel, ideiglenesen tartózkodik az iskola
területén) számára a maszkviselés és a
védőtávolság betartása az intézmény egész
területén kötelező. Frissítve: 2020.10.03. A Budapest XVIII.
Kerületi Csontváry Kosztka Tivadar Általános
Iskola 1. Amennyiben Intézményünkben
bizonyítottan koronavírus által fertőzött
személyt találnak, hatóság által (EMMI) végzett
járványügyi vizsgálat után az Operatív Törzs
dönt arról, hogy szükséges-e a tantermen kívüli
digitális munkarend átmeneti bevezetése.
2. Az Operatív Törzs
utasítását követve az intézményvezető érvénybe
lépteti a tantermen kívüli digitális munkarendre
készített protokollját az érintett osztályokban. 3. Az intézmény vezetősége a
Kréta-rendszeren keresztül értesíti a szülőket
az Operatív Törzs által hozott döntésről. 4. Iskolánk
pedagógustestülete mérlegelve a lehetőségeket a
következő döntést hozta:
5. A digitális munkarend idejére
intézményünk a
gyermekfelügyeletet biztosítja
(csak egészséges gyermekek
esetén), de az oktatás a
digitális térben történik.
Frissítve: 2020.10.03. Operatív Törzs által összeállított általános magatartási szabályok
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma
Köznevelésért Felelős Helyettes Államtitkársága
megbízásából küldjük az Operatív Törzs által
összeállított általános magatartási szabályokról
szóló tájékoztatót, melyet az alábbi linken
érhetnek el: Frissítve: 2020.09.22. Változás!!!
Frissítve: 2020.09.22. Budapest Főváros XVIII. kerület Gazdasági Ellátó Szolgálat tájékoztatója az étkezési térítési díj befizetésével kapcsolatos változásokról A COVID-19 koronavírusos megbetegedések számának újbóli emelkedésére tekintettel, a lakosság és dolgozóink egészségének védelme érdekében és a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében kiadott polgármesteri utasítás alapján, az étkezési térítési díjak befizetésének módja és rendje az alábbiak szerint változik:
2020. november 01.
napjától elsődlegesen elektronikus
fizetési mód (banki átutalás, Menza rendszeren
belüli internetes bankkártyás fizetés) kerül
meghatározásra. Készpénzes befizetésre
a GESZ 1181 Budapest, Városház
u. 16. cím alatti pénztárában 8 órától
14 óráig biztosítunk lehetőséget az
alábbiak szerint: 2021. január 01. napjától kizárólag elektronikus fizetési módra lesz lehetősége! A banki átutaláshoz és a Menza rendszer használatához szükséges nyomtatványok elérhetőek a GESZ honlapján http://www.gesz18.hu/index.php/etkezes/letoltes címen és az ügyintézőinknél, az október havi befizetések időpontjában és helyszínein.
A kitöltött nyomtatványok leadhatók: Segítő együttműködésüket köszönjük! Frissítve: 2020.09.17. A Külső-Pesti Tankerületi Központ ajánlása 1. Karantént, digitális tanrendet nem rendelhet el sem az iskola vezetője, sem az iskolaorvos. 2. Az énekkari foglalkozások felfüggesztésre kerülnek. 3. Szülő, idegen az épületbe csak külön engedéllyel léphet be betartva az előírásokat. 4. A Lázár Ervin Program (LEP) elmaradt előadásainak pótlását el kell halasztani. 5. Nyomatékosan kérik a védekezés szabályainak betartását: a) a maszkviselés a közösségi terekben kötelező b) ha lehetséges, távolságtartás c) fokozott higiénia betartása elengedhetetlen 6. A szülők a házirendben foglaltak szerint használhatják fel a szülői igazolásokat, amennyiben azt egészséges gyermekénél előre jelezte az intézményvezető felé a Kréta-rendszerben. 2020.09.10. Járványügyi tájékoztató, eljárásrend
Tisztelt Szülők! COVID - járványügyi eljárásrend az iskolában COVID - nyilatkozat, amit a szülőnek kell kitölteni COVID - évnyitó, első tanítási nap eljárásrendje Megértésüket és együttműködésüket köszönjük! Iskolavezetőség 2020.09.01. Járványügyi tájékoztató, eljárásrend
Útmutató a tantermen kívüli, digitális
munkarendben való részvétel során megvalósuló
adatkezeléshez Felsős munkarend TANTERMEN KÍVÜLI
OKTATÁSI REND Tisztelt Szülők! Köszönjük eddigi türelmüket! Ezen dokumentumot azért
készítettük, mert Magyarország Kormánya úgy
döntött, hogy a köznevelésben, átmeneti
jelleggel, egy új jogintézményt vezet be, a
tantermen kívüli digitális munkarendet. Ez mindannyiunknak teljesen
új helyzet, annak ellenére, hogy évek óta
használunk digitális eszközöket, platformokat
óráink színesítésére. A mai napon a tantestület,
a munkaközösségek kidolgozták azokat az
irányelveket, melyeket az új helyzetben
alkalmazni fogunk. A továbbiakban erről adunk
tájékoztatást.
Az oktatás elsődleges helyszíne a google
tanterem
https://classroom.google.com/
lesz, ahol minden osztály, csoport kurzusokon
keresztül kapja a feladatokat. Ennek
használatához szükséges egy gmail.com-on
készített emailfiók. A belépési kódokat az
osztályfőnökök fogják elküldeni Önöknek. A
használatról oktatóvideó készült. A következő napokban
reményeink szerint a rendszer teljes mértékben
feláll, működőképes lesz. Visszajelzéseiket
szívesen fogadjuk. A tananyagokat, feladatokat
tantárgyanként, hetenkénti lebontásban,
határidőkkel ellátva fogják megkapni. Igyekszünk
a legfontosabbak kiemelésére, begyakoroltatására
törekedni. Kérjük, hogy ahogy eddig is tették,
segítsék gyermekeiket a tanulásban,
felkészülésben, a határidők betartásában.
Amennyiben bármilyen technikai, vagy egyéb
problémájuk lenne, kérjék az osztályfőnökök, az
iskola segítségét, az ismert elérhetőségeken:
8-16 óráig. A feladatokra, számonkérésekre a tanulók osztályzatokat kapnak, hogy a tanévet sikeresen le tudjuk majd zárni. Amennyiben valamelyik diák nem tartja be a határidőt, elégtelent kap. Három nap áll rendelkezésre a feladat pótlására! Ha ez nem következik be, újabb elégtelent kap. Természetesen a gyermek és a szülő is figyelmeztetést kap erről. A feladatokat tehát el kell végezni! Az Önök együttműködésével ez biztosan sikerülni fog! Kérjük, hogy bíztassák gyermekeiket, de ellenőrizzék is a munkájukat. A sikeres otthontanuláshoz
összeállítottunk egy napirendi ajánlást, hogy
továbbra is keretet tudjunk adni gyermekeink
mindennapjainak. Fontos a korábbi szokások
fenntartása, hogy a helyzet normalizálódása után
ne okozzon külön nehézséget ennek
visszaállítása.
Reggel 7-9:
reggeli rutin: felkelés, öltözködés, reggeli,
kis mozgás, tanszerek előkészítése.
Délelőtt 9-12:
tanulás
·
habár a tananyag tömbösítve érkezik, célszerű
megtartani a szokásos órarendet, így
elkerülhetjük, a „mihez is kapjak” érzését.
·
9-11 óráig a tanárok készen állnak, hogy egyéni
segítséget nyújtsanak a feladatok
értelmezésében, ha szükséges. · önálló felkészülés, gyakorlás 12-14 óra: ebéd, házimunka, szellőztetés, pihenés, mozgás
14-15 óra:
elmaradt feladatok befejezése, olvasás, ajánlott
filmek megtekintése
Alsós munkarend
Tisztelt Szülők!
A DIGITÁLIS
TANREND....
A mai napon virtuális
osztálytermet hoztunk létre a
Google Tanterem (Google
Classroom) felületen. A
virtuális osztályteremben minden
tantárgynak külön dossziéja
lett, ezekbe fogjuk a
későbbiekben az elvégzendő
feladatokat feltenni.
E-mailen vagy a közös
osztálycsoportokban,
levelezőlistán minden szülőnek
elküldjük a meghívókat vagy
kódokat , kérjük, figyeljék az
értesítéseket! Minden
tantárgyhoz külön meghívó megy
vagy külön kódja van! (A
rendszer túlterheltsége miatt ez
kissé akadozhat.) Kérjük,
lehetőség szerint minél előbb
csatlakozzanak a virtuális
osztályteremhez.
ELŐRELÁTHATÓAN CSÜTÖRTÖKTŐL
HASZNÁLJUK A FELÜLETET, DE ERRŐL
ÉRTESÍTÉST FOGUNK KÜLDENI,
ILLETVE AZ INDULÁST A
CSOPORTOKBAN IS JELEZZÜK.
Még egy kis segítség az otthoni
tanulás hatékony
megszervezéséhez:
...ez természetesen csak
ajánlás, de ebben a megváltozott
helyzetben a gyerekeknek is
nagyon fontos egy napirend
kialakítása....
Segítségüket köszönjük!
2020.03.16. Felhívás! Szülők / Gondviselők és Diákok! 2020. március 16. napjától az iskolákban a nevelés-oktatás tantermen kívüli, digitális munkarendben kerül megszervezésre. Azon dolgozunk, hogy a diákok teljesíthessék a tantervi előírásokat. A hét elején kidolgozzuk és tájékoztatjuk Önöket a digitális tananyagok, órák folyamatos biztosításának módjáról, az ellenőrzések és a jegyszerzés lehetőségéről a rendkívüli időszakban. Tanulóink számára az itt hagyott taneszközök elvitelére biztosítunk időpontot, amit hétfőn délután teszünk közzé az iskola honlapján, Facebook-oldalán. Kérem Önöket és a Tanulókat, figyeljék a honlapot és az Kréta üzeneteit, és arra is kérem Önöket, hogy segítsék együttműködésükkel, türelmükkel a járvány miatt kialakult rendkívüli helyzet, tantermen kívüli oktatás sikeres megvalósítását. Számítok támogató együttműködésükre!
Beke Edit 2020.03.15.
|